Tydzień Papiernika

Jak najlepiej przygotować się do startu w Biegu Papiernika?

Skorzystaj z cyklu spotkań i treningów w ramach tygodnia aktywności.
Zdobądź praktyczną wiedzę i zadbaj o swoje ciało i umysł.

Trening uważności i stresodporności dla lepszego zdrowia i efektywności

22.05, 14:00 – 15:30

W trakcie tego warsztatu poznasz metody pozwalające na redukcję i trzymanie stresu w ryzach. Dowiesz się jak możesz ćwiczyć się w spokojniejszym i efektywniejszym funkcjonowaniu w dzisiejszym szybkim, złożonym i pełnym zmian świecie. Poznasz podstawowe sposoby rozwijania uważności jako metody na obniżanie napięcia i stresu. Zdobędziesz nową wiedzę na temat takich zjawisk jak stres, elastyczność i odporność psychologiczna.

Otrzymasz dostęp nagrań do praktyk uważności, które będziesz mógł samodzielnie wykonywać. Prowadzący:  Patryk Lange. Jest profesjonalnym coachem, trenerem i superwizorem coachingu, trenerem i mentorem w obszarze rozwoju uważności i technik redukcji stresu. Autor projektu stresodporni.pl. W latach 2013 – 2017 koordynował i prowadził Męskie Kręgi – spotkania o charakterze rozwojowym dla mężczyzn. Od czasu do czasu lubi zaszyć się w pustelni gdzie oddaje się praktyce medytacji. Najdłuższe odosobnienie na jakim był trwało nieprzerwanie ponad 4 miesiące.

    Pozostało 935 miejsc.

    Jak zarządzać relacjami osobistymi podczas izolacji

    24.05, 17:00 – 18:30

    Czas pandemii jest trudnym momentem dla wszystkich relacji jakie dotychczas prowadziliśmy. Dlatego w tym webinarze dowiesz się jak poradzić sobie z różnymi problemami wynikającymi z poczucia izolacji. 

    Przyjrzymy się problemom wynikającym z ograniczenia kontaktu z innymi ludźmi oraz zastanowimy się jak dobrze ułożyć relacje w trakcie pandemii. Pomogą nam w tym odpowiednie metody komunikacji oraz konkretne techniki radzenia sobie ze stresem wynikającym z różnych konfliktów interpersonalnych.

      Pozostało 986 miejsc.

      Odpręż się – ćwiczenia karku

      24.05, 19:30 – 20:30

      Dolegliwości bólowe szyi i karku mogą sprawiać duży dyskomfort i upośledzać codzienne funkcjonowanie. Czy istnieją ćwiczenia na ból szyi, które można samodzielnie wykonywać w domu? Kiedy są one bezpieczne i skuteczne? Tego wszystkiego dowiesz się podczas warsztatu.

        Pozostało 952 miejsc.

        Runner’s stretch – joga dla biegaczy

        25.05, 19:00 – 20:00

        Kto nie ma na sumieniu tego małego grzeszku pt. ‘brak rozciągania po treningu’ niech pierwszy rzuci kamieniem! 😀 Wiemy, że czasami ciężko jest się zmotywować do tego, by po zakończonym treningu rozwinąć matę i zadbać o rozciąganie, czasami brakuje weny i pomysłu dlatego podsuwamy Wam gotowca! Specjalnie dla Was joga dla biegaczy – idealna po treningu biegowym jak i każdym innym treningu skupionym na nogach. Zajęcia poprowadzi: Madalena yoga – joginka kochająca świat, ludzi i podróże. Aktualnie mieszka na Bali gdzie uczy jogi i surfuje.

          Pozostało 953 miejsc.

          Jak dbać o zdrowie psychiczne w trakcie pandemii?

          26.05, 17:00 – 18:30

          Pandemia zmieniła to jak wygląda nasze codzienne życie. Żyjemy w przedłużającym się poczuciu zagrożenia. Ucierpiały nasze relacje z bliskimi osobami, a rykoszetem odbiło się to też na naszym życiu zawodowym.

          W tym webinarze dowiesz się jak zadbać o swoje potrzeby w tym trudnym czasie oraz jak poradzić sobie z nieprzyjemnymi emocjami oraz ciągłym poczuciem stresu i napięcia, które wynikają z pandemii.

            Pozostało 984 miejsc.

            Full body workout

            27.05, 19:00 – 20:00

            Zajęcia będą polegać na wzmocnieniu poszczególnych partii mięśniowych, nauczaniem techniki wykonywania ćwiczeń oraz ćwiczeniach mobilizacyjnych, które pozwolą wam ćwiczyć bezpiecznie i zminimalizować możliwość odniesienia kontuzji.

            Zajęcia poprowadzi: Hubert Świątkowski – AthleticPerformance.pl trener personalny, trener przygotowania motorycznego.

              Pozostało 963 miejsc.

              Wytrwaj w postanowieniach

              28.05, 18:00 – 19:30

              Pętla nawyku – jak nie dać się jej spętać i uczynić z niej dźwignię dla własnej efektywności Siła woli – jak ją wzmocnić i wytrwale dążyć do celu Intencje implementacyjne – jak odpowiedni zapis chroni nas przed zboczeniem z planowanego kursu Metoda WOOP, która pozwoli na pokonanie przeszkód w realizacji planów.

                Pozostało 971 miejsc.

                Dieta – małymi krokami po wielkie korzyści

                28.05, 19:30 – 21:00

                Czy wiesz jak wzmocnić swoją odporność, aby mniej chorować i zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób cywilizacyjnych? Na warsztacie przedstawimy Ci sprawdzone i naturalne sposoby budowanie odporności. Pokażemy związek między odżywianiem a stanem zdrowia.

                Otrzymasz od nasz listę „must have” nawyków do wdrożenia w codzienną rutynę. Spróbujemy też wspólnie ułożyć plan działania na zbudowanie odporności.

                Z warsztatu dowiesz się:

                • co na odporność
                • dieta czy suplementacja;
                • co skutecznie wzmacnia odporność a co ją osłabia;
                • co oprócz diety ma duże znaczenie dla odporności – m.in. o śnie i regeneracji;
                • czy superfoods działają na odporność;
                • fakty i mity o budowaniu odporności.

                 

                  Pozostało 948 miejsc.

                  Ćwiczenia w parach

                  29.05 , 14:00 – 15:00

                  Ćwiczenia w parach nie tylko pomogą w zachowaniu szczupłej sylwetki, ale także lepiej zmotywują do treningu. Wspólny wysiłek jest dużo przyjemniejszy i, dzięki wzajemnej mobilizacji, daje lepsze rezultaty. Ćwiczenia mają charakter ogólnorozwojowy i zostały przygotowane z myślą o wzmocnieniu różnych partii ciała. Warto do wspólnego treningu dodać energetyczną muzykę i razem wspierać się w dążeniach do wymarzonej sylwetki.

                    Pozostało 986 miejsc.